Pages

Jumat, 19 Agustus 2011

Hisashi Kondo Dokutsubo (2011.08.19)


Hisashi Kondo Dokutsubo (2011.08.19)
1255  サービス精神に感謝とベースマガジンにBackyが掲載の巻
1255 Gratitude for the Spirit of Service and Backy Appears in Bass Magazine 
thanks to mrsean for the translate

Posted Image

・・・とある
しずかな
レコーディングも終盤の日
...and so
a quiet
last day of recording.

お弁当の時間
Bento time


Posted Image

なぜか?
Why?

おかずを
ずっと見つめているようなので
It looks like she keeps staring at the side dish.


Posted Image

声をかけてみました。
I tried calling to her.
Posted Image

すると
and then


Posted Image

・・・もう、なんでだろ?
...geez, why?


こんなにもサービス精神が旺盛なところに
感謝しつつ
And like this, we are thankful the spirit of service is alive and well here.

みんなで笑いました。
We laughed with everyone.

おかげで
後半も
活気よく作業になりました。
Thanks to that
the second half
of the day became much more lively.

ありがとうございました。
Thank you very much.

HISASHI KONDO

でわ
dewa

---------------------------------------------------

ベースマガジンにBackyが掲載されています。
よろしくお願いします。
Backy appeared in Bass Magazine.
Yoroshiku onegaishimasu.

Posted Image

みつばち
Honeybee

ありがとうございました。
Thank you very much.

0 komentar:

Posting Komentar