Pages

Selasa, 31 Mei 2011

Hisashi Kondo dokutsubo (2010.05.28) — It’s been a while since we have a “find the difference”

1173  ひさしぶりに”間違い探し”があります。
It’s been a while since we have a “find the difference”


ひさしぶりに
It’s been a while
”間違い探し”があります。
I have “search for the difference”.
よかったら
ぜひ挑戦してみてくださいな。
if you like,
I’ll challenge you.
かなり難しいかも
it’s fairly difficult I think.
A )


B )


とても高度←な
this is so high-level ← isn’t it?
内容の
the content of
間違い探しでしたが
search the difference
わかりましたか?
do you understand?
次で最後です。
そのまま
next is the last.
as it is
B )


C )

これはカンタンでしたね?
this one is simple isn’t it?
ところで!
「木彫りの怪しい鳥」
by the way!
(the suspicious bird’s woodcraft)
昨日で〆切られていましたが/we have closed the application period
大丈夫でしたか?/is it okay?
欲しい方は応募できましたか?
have you sent application?
抽選会も楽しみです。
よろしくお願いします。
I’m looking forward for raffle’s meeting.
I hope for your cooperation.
ありがとうございました。
Thank you.
HISASHI KONDO
でわ
well then.
じっくり、こもり中・・・
ありがとうございました。
carefully during the babysitting…
thank you.
Translated by azmikun@YL

0 komentar:

Posting Komentar